اهلا انا حبيت اشارك قصتي معاكم هي مكونة من عشريـن جزء لو عجبتكم هكمل نشر باقي الاجزاء ارجو ان تنال اعجباكم ابتدأت معرفتي بالجنس وكده وانا فى 6 ابتدائي لما كنت بروح لبيت جدى اللى متكون من 3 ادوار الاول عايش فيه جدى والدور التانى خالى دوحه ومراته نونا ، والدور التالت خالى ماجد ومراته وبناته التلاتة مرمر وروبى وريـنا . مرمر كانت فاولى كليه تجاره ، أما روبى وريـنا فكانو تانيه واولى ثانوية فنيه على الترتيب وكان بايـن على روبى وربنا انهم شراميط من لبسهم الضيق اللى مبيـن تفاصيل جسمهم وهما بصراحة جسمهم كان جامد يعنى الاتنيـن جسمهم مليان شويه عندهم بزاز كبيره وطريه وطياز متوسطة ، حاجه كده بلدى بس مرسومه ، وكانت اكتر واحده هارشه ملحتهم نونا مرات خالى . وخليكم فاكريـن الحته دى عشان ليها دور فاللى جاى . المهم كنت لما أروح عند جدى كانت روبى وريـنا ياخدونى ويقولوا للى فالبيت هنفسحه فى الحته شويه . فكانوا يقوللهم ماشى . وكنت أروح معاهم عيل مش فاهم حاجه ويخشو فى شوارع ضلمه ويقابلوا شباب وأنا مش فدماغى بس كنت بشوف الشباب دول وهما بيمسكوهم من بزازهم أو بيبعبصوهم فى طيازهم أو حتى اكساسهم ويضحكو وكده . وبعد كده يجبولى شيبسى ويقولوا متقولش لحد اننا كلمنا حد ، وأنا كنت اتبسط بالشيبسى ومتكلمش عدت الأيام ودخلت اعدادى وابتديت اتعرف على الاشكال الضاله وعرفت يعنى ايه زبر وكس وطيز والنيك والبعابيص وابتدى يرجع لذهنى اللى كان بيحصل مع روبى وريـنا والشباب . وفيوم في الاجازه كنت عند خالى ماجد وقاعد بتفرج ع التلفزيون وقاعده روبى ومرمر ، وكانت ريـنا في الحمام بعد ما خلصت جات تقعد معانا بس كنت أنا قاعد على الكرسى اللى هى بتحب تقعد عليه ، المهم جات وحاولت تقومنى بس أنا غلست ومرضتش اقوم ، راحت قعده على حجرى وقعدت تتنطط على حجرى على أساس رجلى توجعنى واقوم لكن مش ده اللى حصل . تنطيطها على رجلى مع هزات طيزها تحت الشورت اللى لابساة هيجنى ووقف زبى وأنا بحركه غير مقصودة كنت عايز اثبتها روحت لافف ايدى حواليها راحت قافش في بزازها ،لاقيت ايدى لوحدها بتلعب فبزازها بعديـن حبيت أهرب من بزازها راحت أيدى جايه على كسها ووركها اللى كانو بيـنيـن من الشورت . المنظر اللى هيجنى كمان لما الشورت اتزحلق سنه وفرق طيزها بان قدامى ، كل ده والموضوع معدى هزار فهزار بس مبقاش هزار لما ريـنا رجعت بضهرها واقعدت تحك طيزها فزبى ، وبعد شويه قامت مقدرتش امسك نفسى وروحت ظرفها بعبوص راحت بصتلى وضحكت ودخلت الاوضه شويه ، وعملت أن أنا نعست جات مرمر قالتلى خش نام جوه ودخلت الاوضه لقيت ريـنا نايمه على بطنها والشورت مبيـن فخادها وبدايه فرق طيزها بايـن ، طبعا زبى وقف على طول ولما ريـنا حست بيا قالتلي تعالى يا صايع ، دخلت ونمت جنبها وبدانا حديث : ريـنا: اتبسطت وأنت بتقفشلى بره وبتبعبصنى ؟؟! انا: طبعا حد يبقى فى أيدى مكنه زيك وميتبسطش !! ريـنا:أخ يا صايع اتعلمت فيـن الكلام ده ؟؟ انا: من العيال اللى كانوا بيقفشولك فى الشوارع الضلمه . ريـنا: يخرب بيتك أنت كنت فاهم ؟؟! انا: عيب عليكى بس أنا مش زيهم . ريـنا: يعنى ايه ؟؟! انا:أنا كده متكيفتش !! وعشان اتكيف لازم اقفشلك على اللحم وانتى تلعبيلى بزبي وتمصيه ريـنا :دا انت عايز تنيك بقى ؟؟! أنا : مش أنا اولى من الغريب ؟! ريـنا: لا يا سكر ….أنا أخرى تقفيش محدش ناكنى قبل كده. أنا :خلاص انيكك أنا ونعلم بعض . ضحكت ريـنا وقالت : يا جزمه هتخليـنى اتناك ؟؟! بس ماشى يا ماندو أنا نفسى اتناك بس كنت خايفه اتفضح ، وأنت ابن عمتى وأكيد مش هتفضحنى . واتفقنا أن أقرب فرصه نكون وحديـنا هنيكها فطيزها إنما كسها تفريش بس .وبعديـن خليتها طلعت بزازها قعدت امص فيها واقفش شويه ونمنا . بعد يوميـن كان خالى ماجد في المحل بتاعه هو مراته ، ومرمر راحت توديلهم الغدا ، وروبى كانت خارجه مع صحبتها ، واتبقى أنا وريـنا ، أول ما البيت فضى قولتلها : يالا يا موزه انيكك قالت : يالا ، روحنا قالعيـن ملط ونزلت قعدت تمصلى فزبى وتلحس وكانت ولا أجدع شرموطه فبقولها : أنتى متاكده أنها أول مره ؟؟! قالت : أيوه ، بس أنا اتعملت من افلام السكس ع النت، قولتلها : بتزاكرى ؟؟! قالت آه، قولتلها : طب كملى الإمتحان ، بعد شويه قامت وقعدنا نبوس فبعض ، طبعا مش بحرفنه لاننا مبتدئيـن وايدى شغاله لعب فبزازها وتفعيص وبعبصه فطيزها وزبى حاكك فكسها وانزل ارضع بزازها ، وبعديـن دخلنا اوضه النوم ونامت هى على ضهرها وانا فوقيها وقعدنا نبوس بعض ، بعد كده قومتنى وخليتنى نمت على ضهرى وقعدت وضع الفارس وضهرها ليا وبدات تدخل زبى فطيزها ودخل بصعوبه سنه بس اللى سهل دخوله انه كان لسه صغير وهى الشباب كانوا بيبعبصوها كتير ، بعد ما دخل فضلت تتنطط عليه شويه أنا هجت من اللى بيحصل ومن منظر طيازها وروحت جايب لبنى فى طيزها ، هى خدت اللبن ونأمت جنبي وقالت : النيك حلو يا واد يا ماندوا !! قولتلها : أيوه طبعا يا ريـنا بس احنا لازم نتعلم عن النيك أكتر عشان نستمتع اكتر . وعدت الأيام ، وأنا وريـنا كل ما تبقى وحدنا أو يبقى فى فرصه اخدها انيكها واتعلمنا بقى أصول البوس والتسييح والنيك الأوضاع المختلفة وكنا بنعملها مع بعض وقضيـنا أيام نيك جامده وزبى ابتدى حجمه يكبر . استنونى في الجزء التانى مع روبى 


اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *



قصص محارم بالراحهقصص جنس ارحمنينيكني ملتزمة طيزك يالبوةهل تجد المراه للذه عند ادخال راس القضيب بطيزهاقصص بيقول لبنت مرته هنيك طيزك وطقصص سكس الام تشوف زب ابنها من تحت البيجاماقصص نيك ف السباره بوجود زوجيقصتي سكس انانبيله واخوزوجيبابا يسوي لي مساجانا من اريف فحل وحولت في محارمي قصصقصص سكس اجتمعت واخو زوجي صدفهبيجامتها زبيقصص نيك تطفي نار كسي الساخنقصصصسكس حمامتيقصص نيكةجيبو بكسيبنات ده أن سكس"قصص محارم زوجة اخ فندق"قصص سكس محارم حمالة صدري كبير قصة نيك يمنيه جارتي مزوجهكانت الشهوة تاكل استيقصص سكس و نيك اه ذوبنيقصص نيك أختي شبعت لبنقصص سكس قذفت باختيقصص.سكس.زبر ابن.زوجي.وبساخي يعلمني كيف انتاكقصص سكس خالد عا البحركنت اتلصص على التجاره دون أن تراني ونكتهاقصص تبادل نيك عائلتي وعائلة زوجتيقصص بنات القرى مع البناتتمددت فوقها وخلستها خنيثه تهزسكس انا و امي حين وضعت زبي بين فلقتيهاقصص اخي وزبة العملاقسكس،الجانواقصه انيك عمتي اقذف فيهقصص سكس زوجي مارس مع اختيقصص ينيكني اثنا العبأية سكس أذأ قلتهأ تنيكهنكوني في الخليجأزرار بنطلونيمسح قضيبه بين اردافهاقصص محارم اخوات وسع طيزقصص محارم على الاخرهمس في اذني كسك ممتعصديقي ينام جنبي وينكني وانا نايمالنيك وركوب العجل قصص واهاتتفريش كس اختي قصص سكسقصص سكس كسي مع زوجةابيقصص ملط خالاتاححححححححححح أخ اه كسي هايج امهاتقصص سكس زوجتي تتناك في السوقكيف.رايك.في.طيزيمصي زبي ياكلبةقصص سکسی بلسان عربیقصص سكس البيبي دولقصص سكس مع الام المتحرره القحبةقصص نیاکه جامدهامي متحررهاحلي نيكه قصص سكسكيف أتشرمط مع نفسياخذ يدعك قضيبه في مؤخرتها فتاوهت بشدهقصص سكس زبي وجارتيضربتني في زبي فانتصبقصص سكس محارم أختى اختلافها مع زوجها قصص سكس كنا نلعب ولانعرف الجنسحكيت قصتي وكيف تعلمت السكس في المحارمركب سكس نعمهغشيم في النيك قصةتتوسل لا ينك الطيزقصص اخوي يدخل علي وأنا نايمه وطيزي محارمقصص سكس محارم مرت عمي18