الجزء التاسع تقدمت واضعا يدى فى وسط مروة زوجة خالى وانا اتابع ماما وهى تسير امامنا وطيازها تهتز وترقص وبياضها يتلألأ فى كل مكان وهبطت يدى الى طيز مروة التى كانت فى وضع الاستسلام التام والرغبة الشديدة واخذت احسس بيدى على طيزها الناعمة الطرية وهى تسير بجوارى حتى وصلت ماما الى الصالة وجلست على كنبة الانترية وساقيها مفتوحة ليظهر كسها واضح جلى يلمع من شدة النظافة والهيجان واشارت بيدها لنجلس انا ومروة فى الجهه المقابلة ورفعت الغطاء الموضوع على طربيزة الانترية ليكشف عن طبق موضوع به قطع حشيش وورق بفره وزجاجات من البيرة وعلب كانز ايضا من البيرة ما هذا ان والدتى قوادة كبيرة ليست فقط متناكة تعشق دخول الزبر فى كسها وطيزها ولكنها استاذة فى اعداد ليالى حمراء والواضح جدا انها تقوم بذلك كنوع من التدريب على ما سوف يكون جلست وجلست بجوارى مروة وصدرها مكشوف باكملة لا يـنقص شىء سوا الحلمات ونظرت بيـنهم وبيـن ما وضع على الطربيزة وقلت لماما / ايه ده كله يا قمر ديه ليله ولا الف ليله وليله مروة مرأة خالى وماما عريانيـن قدامى وخمرة وحشيش ونهضت واقتربت من ماما وهى جالسة وانحنيت ووضعت قبله على شفتيها واخذت امص والحس لسانها ووضعت يدى بيـن ساقيها العب فى كسها فاصدرت اهات كثيرة وقالت / يا ولد مرأة خالك كسها حيبرد فتركت والدتى وذهبت الى مروة التى كانت قد تشجعت كثيرا وهى تفتح ذراعيها لتحتضننى فارتميت فى احضانها اقبلها وامص لسانها وشفتيها واعصر بيدى بزازها المتوسطة الحجم الشامخة واخذت اخلع ملابسى قطعة قطعة بمساعدة مروة طبعا حتى اصبحت عاريا تماما واصبح زبرى شامخا منتصبا وما ان لمحته مروة الا وان هجمت عليه تلعب فيه بيديها وتدهن وجها به وتقبله وتمصه وتلحسة وكانت ماما تعد سجائر الحشيش بعد ان خلعت قميصها واصبحت عارية تماما وكذلك الحال بمروة التى انتزعت عنها قميصها واجلست مروة على الكنبة فاتحا ساقيها ليظهر كسها امامى لاقترب بلسانى الى كسها الحسه كان كسها نظيف ابيض من الخارج لا توجد به اى من تلك العلامات الغامقة التى تحيط باى كس وكانت رائحة زكية جدا فهى استعدت لذلك وهذا واضح جلى وكان لكسها مذاق اخر فقد كان كسها اصغر واضيق من كس ماما وكس هند فالاثنيـن لديهم كس واسع ولم اعطى اى ملحوظة عن هذا واخذت الحس كسها وهى تدعك فى بزازها وتعصرهم وتصدر الاهات بصوت مكتوم وتضع يدها على رأسى طالبة المزيد والمزيد من لحس كسها وماما تقول / انبسطى يابت يامروة اهو كسك حيتفشخ وجهت ماما حديثها لى / نيكها يا وليد محرومة الشرموطة من نيك الكس لم افهم اى كلمة فقد كنت حقا مستمتع بكسها ولكن كيف هى محرومة من النيك امال خالى ده ايه بيـنيك ميـن والعيليـن الى معاهم دول ….. لم اهتم واستمريت فى اللحس والمص والعض فى كسها ثم بدلنا الادوار فجلست انا على الكنبة وهبطت هى تمص زبرى لم تكن خبيرة كماما وهند فهم شراميط حقا وجربوا ازبار كثيرة واصبحوا اصحاب خبرات وبعد كميه كبيرة من المص قالت ماما / قومى يا بنت خديه فى كسك يلا خليه يشرب ويشبع نيك ونفذت مروة ما قالته ماما وتركت زبرى واخرجته من فمها وفتحت ساقيها وجلست بكسها على زبرى وانا جالس على الكنبة ووضعت يدى على طيزها اجلسها على زبرى وكان كسها ضيق حقا واخذت تتحرك يمنيا ويسارا حتى استقرت رأس زبرى داخل كسها الضيق وكم هى ممتعه ان يدخل زبرك فى كس ضيق فهذا له مذاق خاص فى الجنس واستقر بعد ذلك زبرى يدق كسها وحدة وحدة وهى تصرخ من الالم وتصرخ من الشهوة اه اه اه اه اه اه اه اه اه كسى حتفشخ زبرك كبير اه اه اه اه اه اه اه وجلست وزبرى اصبح باكملة داخل كسها وبزازها اصبحت امام فمى ويدى تحيط طيزها وانا ارفعها واجلسها على زبرى بهدوء بدون عنف حتى اصبحت هى تسرع فى النيك لنفسها وتغمض عيـنها وتفتح فمها وتصعد وتهبط بسرعة وانا جالس العب فى بزازها تاره واعصر طيزها تارة اخرى وادخلت صباعى فى طيزها فانزلق صباعى بسرعة كبيرة فاخرجتة وادخلت اصبعيـن فانزلقا بسرعة ايضا وهى لم تكن تشعر باى شىء سوا زبرى المغروس فى كسها التى كانت تستمع به لدرجة كبيرة تدل على انها محرومة حقا وبعد فترة لم اقم بتحديدها وبعد ان ارتخت مروة واصبحت تتألم بقوة اوقفتها وانمتها على الكنبة رافعا ساقيها لاعلى وهبط بزبرى ليستقر فى كسها وجسدها نائم على الكنبة وبزازها عارية تهتز وتتحرك ووجها يطلب اكثر واكثر وعيـنى تقع فى عيـنيها التى اصبحت شبقة وممحونة لدرجة كبيرة وبعدة ان اخذت ادق كسها بكل ما اوتيت من قوة واصبح صوت زبرى وهو يدخل ويضرب افخاذها مسموع جدا وصراخاتها عالية وساقيها التى انفتحت بشكل كبير ضغطت عليها اكثر واكثر واستقر زبرى باكملة فى كسها وقذفت لبنى فيها وقامت بلف ساقيها حول وسطى وجذبتنى لاهبط فى حضنها ارضع من بزازها وشفتيها وزبرى يقطر لبناً بداخل كسها الجميل كانت ماما مشغولة بلف السجائر وامامها زجاجة بيرة تشرب منها كل حيـن وحيـن ولم تشاركنى ما نفعلة ورغم ان كس مروة كان له مذاق جميل الا ان كس ماما ليس له مثيل ونيك ماما لا يقارن لا اعلم لماذا وبعد ان نام زبرى داخل كس مروة وجلسنا على الكنبة احتضن مروة بيـن يدى قلت لها / كسك حلو اوى يامروة وضيق اوى اوى واكملت بعبارة مضحكة / ايه هو خالى مش بيـنيكك ولا ايه اقتربت مروة ووضعت قبله على شفتى وقالت / خالك مش بيحب الكس يا سيدى بيموت فى نيك الطيز هارى طيزى نيك فضحكت على كلماتها ووضعت يدى على طيزها وضربتها بيدى وانا اقول / بصراحة يا مروة طيزك ديه تتاكل اكل وليه حق يفضل يـنيكك فيها اليوم كله قالت مروة / هو مش مهم عنده طيزى او طيز اى حد هو بيحب نيك الطيز وبس انا / علشان كده كسك لسه بخيرة مروة وبطريقة كلها محن ونغج / اه مسكيـن كسى يدوب يتناك مرة كل ثلاث او اربع شهور اعمل ايه حظى كده انا / خلاص يا حبيبتى هو يـنيك طيزك وانا حشبعلك كسك … وملت عليها اضع قبله كبيرة فى شفتيها كل هذا وماما لا تشترك معنا بالحوار او تصدر اى حركة او اشارة كل ما تفعلة تقوم بلف الحشيش والشرب من زجاجة البيرة الموضوعة امامها فنظرت لها وقلت انا / ايه الشرموطة الكبيرة ساكته ليه ماما / اصبر يا خول مستعجل على ايه لسة المفاجئة يا حمار … ثم انت عاوز منى ايه معاك وحدة فرسة فشخها نيك انا / شكلك وراكى مصيبة مش مفاجئة … ولم انتهى من كلمتى حتى رن جرس الباب ونــحـن الثلاثة عرايا بدون اى شىء يستر اجسادنا فانفضت ووقفت بسرعة ولكن ماما اوقفتنى بيدها وتحركت نحو الباب وهى عارية وجسدها السميـن يهتز وطيزها تتفشخ وتتراقص وفتحت الباب وحقا فهذه هى اكبر مفاجئة فقد كان يقف على الباب خالى ماما تفتح الباب وهى عارية تماما لخالى وهو يشاهدها هكذا ماذا يحدث ايـن انا ومروة زوجتة جالسة عارية فى حضنى هل انا احلم ام ماذا …. يا المصيبة الكبيرة ما هذا محمود وامه هند ايضا مع خالى .. ما هى الا دقيقة حتى وصلوا اليـنا واستقروا بيـننا جالسون خالى ومحمود وهند وافتتح خالى الحديث خالى / عامل ايه يا وليد اخبار المكنة اللى جنبك ايه انا وقد انعقد لسانى فخالى هذا رجل مرموق فى وظيفة مهمه جدا وانا احبه جدا واحترمة جدا واليوم انا جالس وزوجتة عرايا وهى فى حضنى وهو يسألنى عن احوالى واخبارى قطعت ماما الحديث وهى تعطى خالى سيجارة حشيش ثم تعطى هند سجارة وسيجارة لمحمود وهى تضع سيجارة فى فمها وانطلقت ادخنة الحشيش منهم وقالت ماما / لسه وليد مصدوم شويه سيبوه يفوق براحته من الصدمة انا / مصدوم ايه كبرى مخك يا شرموطة انتوا شكلك كده عيلة ……. مفيش داعى هاتى سيجارة هاتى وتناولت سيجارة حشيش وزجاجة بيرة واخذت اشرب انا ومروة سويا من السيجارة وزجاجة البيرة اقتربت ماما من خالى والتصق جسدها العارى بجسدة واخذت تعطى له { باك فير } من سيجارتها فى فمه وفى انفه وتقترب من فمه وتاخذ قبله كبيرة وها هى يدها تدعك زبرة ونهضت ماما واقفة وهى عارية وجلست بيـن ساقيـن خالى وفكت حزام البنطلون وساعدها خالى الذى انتزع بنطلونة بكل سهولة ويسر ليكشف عن زبرة ما هذا هذا ليس زبر طبيعى انه صاروخ زبر طويل جدا وتخيـن جدا منتصب بشده تظهر عروقة واضحة جلية هجمت علية ماما بكل تلذذ ومحن واخذت تلحس فيه من الاعلى الى الاسفل كنت مندهش انه يوم الاندهاش ****** ماما تجلس اسفل خالى وهى ممسكة بزبرة الذى يشبة حقا زبر الحمار وتلحسة وتمصة وتحاول ان تدخل رأسة فى فمها وها هى الشرموطة الثانية تشاركهم الحفلة فقد خلعت هند كل ملابسها وانضمت الى فريق ماما للعمل واللحس ووضعا الاثنتيـن يدهما على زبر خالى واقتربت شفاتهما من بعضها البعض احدهن تلحس اعلى والاخرى تلحس اسفل وخالى ممتد بزراعيه على الكنبة ممسكا بسيجارة الحشيش لا يفعل شىء سوا الشرب منها ولا يجوز ان تبدأ الحفلة ومحمود جالس هكذا فها هو يخلع ايضا ويقترب منهم ولكن يجلس اسفل ممتد بجسده على الارض واضعا رأسة تحت كس ماما التى افسحت له الطريق ليضع رأسة اسفل كسها وطيزها ثم تجلس بكسها على وجهه شعرت ان رأس محمود كله قد دخل فى كسها وهى تزوووووم اكثر وهو يعض ويلحس كسها اكثر وهى تلحس وترضع زبر اخيها وهند تؤدى عملها بكل مهنية فيدها على زبر خالى وفمها فى زبر خالى ويدها الاخرى موضوعه فى كسها تدعك كسها وبدون مقدمات انتفض المارد نهض خالى واقفا وهو عارى تماما وزبرة ممتدة امامه كأنه سلاح لجندى يستعد لضرب العدو وبدون اى حديث جلست ماما وهند على الكنبة وصدروا طيزهما لخالى وقاموا بفتح طيزهما كل واحدة تفتح طيزها بيدها ليظهر خرم طيزها واضح جلى ووضع خالى رأس زبرة المبرطش الكبير على طيز اخته وهو ممسك زبرة بيده ووضع الرأس ودفسه فى طيزها فصرخت ماما طيزى يابن الشرموطة فشختها فقلت فى بالى حقا انها شرموطة كبيرة من تنجب امثالكم واخذ خالى يدق زبرة فى طيزها وهى تتلذذ وتتراقص بطيزها وتصدر اعذب وصلات النغج والشرمطة ولا يخلو الامر من القبلات الساخنة بيـنها وبيـن هند التى كانت تفتح طيزها بيدها مستعده لتقبل الطلقات اقصد زبر خالى الذى اخرج زبرة من طيز ماما وغرسة فى طيز هند بكل قوة وما كان منها الا ان اصدرت صويتا وعوالا بصوت عالى فضربتها امى بالقلم وهى تقول يابنت الوسخة يعنى اول مرة يفشخك وبصقت عليها بعد ذلك ولم تصدر هند اى رده فعل بل قبلت ماما فى شفتيها وخالى مشغول فتح طيز هند اكثر واكثر فاصبح يخرج زبرة كله ويدخلة كله واصبحت طيزها اوسع من كسها وهكذا اخذ يبدل زبرة فى طيز هذه وكس هذه وعندما اقترب خالى على الانزال اخرج زبرة مرة واحدة وتوجهه بناحية محمود الذى كان يـنام على الارض على بطنه فاتح هو الاخر طيزة فدفع خالى زبرة الضخم فى طيز محمود الذى استقبلها بألم ولذة فى آن واحد واخذ خالى يضرب طيز محمود ويـنام عليه ويحتضنة ولم يفعل ذلك مع ماما وهند لم يقم بلمس اى واحدة منهم وها هو مع محمود يحتضنه ويقبله ويلعب فى اذنية ورقبتة بلسانة ادركت لحظتها ان مروة محرومة من حجات كتير مع خالى وما هى الا دقائق حتى انفجر الخزان انفجر زبر خالى فى طيز محمود التى امتلئت لبنا وخرج اللبن من فتحة طيزه ونزلت الشرموطتيـن ماما وهند احدهما ترضع زبر خالى والاخرى تلحس اللبن وانا ومروة نحتضن بعضنا البعض ونشاهد اقوى عهر جنسى رجل يضاجع اخته وصديقتها وابنها رجل يعشق نيك الطيز ولا يقبل بنيك الكس مع العلم ان كس ماما وهند لا مثيل له فقطع خالى عنى ما افكر فيه وقالى لى / ايه يا ريس مش ناوى تنيك الشرموطة اللى فى حضنك تانى علشان تشبع كسها فنظرت الى مروة ومسكتها من يدها وحتضنتها وانا اقف وتحركت بعيدا عنهم وانا اقول خليكم انتوا براحتكم هنا قطعوا طياز بعض وانا حبيبتى مروة حندخل جوه لوحديـنا ووضعت يدى على طيزها اضربها عليها بحنية وانا انظر الى ماما وخالى 


اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *



بنات ده أن سكسقصص سكس محارم مع مجنون وقت النومقصص محارم اخواتxxarxxقصص سكس محارم تركته يفشخ طيزي بكل قوةقصص محارم فسقعلى سرير ضيق انا وبابا فاتحة رجولي وكسيفي حديقه المنزل اجمل قصص محارم اخواتدخل زبه داخل كعلتي يعربنيجارتي تتحدث معي عن الجنساححح بياكلني كسي تعبانه قصصحسيت بيه بين فخادهاقصص سكس شوفير/2019/03/24/%D9%82%D8%B5%D8%B5-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%AA-%D9%82%D8%B5%D8%AA%D9%8A-%D8%A7%D9%86%D8%A7-%D9%88%D8%A7%D8%AE%D9%8A-%D8%A8%D8%B9%D8%AF-%D8%B7-3/قصص سكس زبي وجارتيقصة ليه تضمني وزبك بين رجولي بتعمل اي/2019/03/24/%D9%82%D8%B5%D8%B5-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%AA-%D9%82%D8%B5%D8%AA%D9%8A-%D8%A7%D9%86%D8%A7-%D9%88%D8%A7%D8%AE%D9%8A-%D8%A8%D8%B9%D8%AF-%D8%B7-3/قصص كلاسين شم سكسقصص محارم فسققصص لواط طلاب إبتدائىقصص جنس عملت له اضافهقصتي سكس محارم صاحبيقصص سكس مطلقةوالحمارقصص سكساوي كأني عروسةاختي ارضعي زبيقصص اخوي يدخل علي وأنا نايمه وطيزي محارم/2019/02/22/%D9%82%D8%B5%D8%B5-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%D9%85%D8%B1-%D9%88%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%AA%D9%87%D8%A7-%D8%A7%D9%84%D8%AC%D8%B2-11/شعرت بزبه يلمس طيزي وانا في المحلسكس بنتى مشيه المدراسهقصص نيك خاﻻت كيف ناكنيبعد اسبوع من زواجها تنتاك من عشيقها..قصصتتوسل لا ينك الطيزقصه ثبتني على السرير جريئهقصص اخي ناك كسي وحبلت منه اه اه اه لذبذكيف ناكني انا مستمتعقصص محارم بشويشقبلني وناكنيبعد ان اغرتني..قصصﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﻣﺤﺎﺭﻡ ﺍﺧﻮﺍﺕ ﺃﻗﻮﻯ ﻗﺼﺔ ﻣﺤﺎﺭﻡ ﻣﺼﻮﺭﺓقصص محارم فسقباعد بين رجليانا دكتورا ناكنيانيكهم يومينمنتدئ قصص وحكايت سكس محارم اخوات مكتوبةانا واختي امل وصديقتها قصص سكس امل ااااهقصص سكس اه لا اه مبير اهقصص نيك محارم ناكني اخي وزوجيقصص محارم تعودت طيزياعترفات.زوجة.ضاجعني.عشرة.رجالقصص تبادل الزوجات لمده يومين نيكشافت الزب وخجلتاستمتع عندما اتخيل شخص اخر ينيك زوجتيصوته اشتهي كسي قصةقصه سكس نكونى من طيزى فى الاتوبيسأمي شافت زبري هاجت قصص سكس محارماناعاوز قصص جنس لواطقصة سكس عن شعر كس أختي من طرف الكلسونقصص سكس في غرفة المساج/2019/02/22/%D9%82%D8%B5%D8%B5-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D8%B9%D8%B1%D8%A8%D9%8A-%D8%A7%D8%B3%D8%AE%D9%86-%D9%82%D8%B5%D8%A9-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D8%B2%D9%88%D8%AC%D9%8A-%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%AA%D8%AD%D8%B1%D8%B1/قصص سكسية الاصدقاء والصديقات مع بعضقصة نيك لمياء/2019/03/24/%D9%82%D8%B5%D8%B5-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D8%B9%D8%B1%D8%A8%D9%8A-%D9%82%D8%B5%D8%B5-%D8%AC%D9%86%D8%B3-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D9%81%D9%88%D9%82-%D8%B2%D8%A8-%D8%A7%D8%A8%D9%8A-3/كس كبير تعبان طول الوقت قصصامي نيكينيسكس امي مع السوايقزوجتي تمزح بأن عنده غشيقبحب البس الكلوت وانا في البيتقصص سكس نيك زوجه صديقي بعد القاتسكس ينظر الى كسها وهى جالسه على الكرسي بدون ما تدري من البدايةكسى يحتاج الى نيك وانا لست متزوجة ماذا افعلقصص سكس انا وزوجتي في المطبخقصص سكس زوج اختي فتحلي طيزيقصص دياثة